HTML

mary celeste

Mi a nyugalom? Amikor leáll az idegőrlő malom.

Friss topikok

  • Jozse: @bruncik: Hát akkor...nevessünk!:) youtu.be/4QN7kmOhBMw (2016.08.07. 17:50) A LOPÁSRÓL, SZEBBEN.
  • bruncik: Szerintem is jó, a klipp is tetszik. :) (2014.11.09. 18:44) A HATALOMRÓL.

Linkblog

Archívum

A HATALOMRÓL.

2011.03.06. 17:43 Jozse

Találkozik a jó szellem és az aranyhalacska. A beszélgetés főképpen arról folyik, hogy az ember milyen csúnyán tud viselkedni.
                    -Tudod, nem kellemes ott a vízparton, a szárazon ficánkolni, és akárkit megkérni, hogy lenne szíves visszadobni engemet a vízbe.!
                   -Na, és én?! Én még kérni sem tudok, hogy húzza már ki kérem valaki azt a dugót  a palackból!                
                    - Persze, hogy neked sem könnyű! De figyelj  most ide! A múltkor egy undok alak talált rám, amikor a kezébe vett, úgy a földhöz vágott, csak úgy nyekkentem!
                     -No, de miért?!
                     -Azért, mert nem voltam aranyból! A három kívánság már nem is érdekelte! De volt már úgy is, hogy meg akartak sütni.
                      -Azért velem is történt sok minden. Egyszer egy részeg talált meg. Amikor kihúzta a dugót, és látta, hogy a palackban nincsen pálinka, mérgesen a földhöz vágta, és az összetört!
                       - És te?!
                       -Mit tehettem?! Átköltöztem egy ép üvegbe. Hála, hogy az emberek mindent szétdobálnak!
                       -Azért, mégis a politikusoktól óvakodj a legjobban!
                       -Miért?
                       -Mert ők, akármilyen hülyék is, hatalmat akarnak, és állandóan valamilyen disznóságon törik a fejüket!
                       -Ebben igazad van! Velem is történt a múltkor egy eset, de én aztán tényleg jó rászedtem!
                       -Hogyan?
                       -Ez a pasas is hatalmat akart:.
                       -Hatalmat? Lehet ékezettel is?-kérdeztem tőle.
                       -Nem bánom én, csak siess már! -volt a türelmetlen válasz.
                       - Akkor itt van! Fogd ezt a  hat almát!
                       -Mi ez! Te...te gazember! Én hatalmat akartam, te pedig nekem hat almát!- ordította dühösen.
                       -Te mondtad, hogy lehet ékezettel is!

1 komment

Címkék: szellem kívánság aranyhalacska almák

A bejegyzés trackback címe:

https://maryceleste.blog.hu/api/trackback/id/tr102715880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bruncik 2014.11.09. 18:44:33

Szerintem is jó, a klipp is tetszik. :)
süti beállítások módosítása